GRATTIS BAMSE!!

Idag är det BAMSES dag, han fyller hela 14år. Tänk va tiden går fort, 14 år sedan vi va o hämstade honom. 14år sedanjag var livrädd för honom för att han bet mig i tårna så fort han fick se mig. I 14år har jag älskat den där lilla nallen av hela mitt hjärta. Det är konstigt hur man kan älska en hund så mycket om jag älskar Bamse. Gör allt för honom, finns inget jag inte skulle ge upp för honom. Vill man göra mig arg ska man tala illa om Bamse så är det.. Han har den största platsen i mitt hjärta. Min lilla pluffs.

Sötnosen får sina paket imorse.
Ett paket med tuggpinnar och ett med hårtbröd det är riktiga paket det ;)




Vad händer annars idag?
Troligen kommer Bamse bli lite mer bortklemad av mig idag det ska man på sin födelsedag.
Det blir lite plugg idag om bara Eloisa vill svara, kanske sover hon sömntutan. Har några andra lösa planer men får se vad det blir av dem, en ganska lugn dag idag tror jag. Det behöver jag efter gårdagen. Kom hem strax efter 9 och var helt slut. Det är ju dags att ladda energi inför en städhelg delux, det ser vi fram emot här hemma. Klurar på om jag ska dra ner gardiner och tavlor och allt i helgen så har vi nästan inget kvar till mån o tis. Vore rätt skönt. Vi har redan putsat fönster och Daniel har börjat skura av elementen så det är att ta tag i badrum, kök, och lister i helgen. Blir bra detta... Oj vad jag svamlar på om helt ointressanta saker för er del...

En annan viktig sak är!
Idag ska vi hålla tummarna för bästa Jonna och svåger Per som ska åka kortvasan.. Hejja dom!!!


Daniel frågade igår om inte jag är sugen på att göra något sådant någon gång. Men nej ja tror inte riktigt det. Jag har aldrig varit något för lopp och tävlingar på det där viset. Nej ja håller mig till träningen istället. Det finns ett lopp jag är sugen på och det skulle jag vilja springa med pappa för att dte är vi som pratat om det så länge nu... Får se om jag övertalar honom till att göra det iår eller nästa.. Ja vi får se, det är i alla fall Midnattsloppet i Sthlm som jag skulle vilja köra.

Nehej nu ska ja dricka upp smoothien som Daniel nyss serverade mig och sen på med kläder och vänta på Eloisa... =)

Hoppas ni får en toppen dag och helg!!!
Drick ett glas vin eller två ;)
MÅ BÄST!!




Kommentarer
Eloisa

Grattis Bamse!

2011-02-26 @ 17:07:47
URL: http://eloisassida.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0