Fullt ös...

Hade så fullt upp igår så han inte med att blogga... Gick upp rätt tidigt för att jobba några timmar igår, sen blev det gymmet med syster. Hann hem och slänga i mig lite lunch innan det bar upp till Universitetet för plugg. Där satt vi till kl 19 då blev det lite handling på Willys och sedan matlagning till bästa Jonna.
Bjöd på Lax och rotfrukter i ugn, mucho gott!
Ja det var i stort dagen igår...
Idag kommer vara liknande. Ska strax åka upp till skolan och titta lite i böckerna innan föresläsningen börjar kl 10 och sen blire nog mera plugg i eftermiddag och ikväll.
Men inte allt för sent för mamma kommer över och hjälper oss packa ner köket och då tänkte vi bjuda henne på lite mat. Kanske känns tidigt att packa ner köket men egentligen inte, bara 3 veckor kvar till flytten och det går fortare än man kan tro känner jag. Och fram tills dess är det fullt upp!
Pluggar för fulla muggar och tenta och sen ska det hinnas packas det sista och städas inför flytten ja det är mycket som står på schemat framöver, och saken blir ju inte mindre av att jag har tackat ja till att jobba lite extra på ÖBO också. Hahha ja ibland får jag allt ihop det, men det är bra pengar som jag vill spendera på nya möbler till lägenheten =)

Mm vet inte vad jag ska skriva mer i detta inlägg, har en hel del moraltankar som ligger och gror i mitt huvud just nu. Om folks beteende i allmänhet och sådan men nä tror jag sparar det till ett annat inlägg och låter detta vara nu ich ger mig upp till Eloisa på Universietet!

Ha en toppen dag!!
MÅ BÄST



Jo jag har en fråga... Något bra förslag på alla hjärtansdagspresent till min karl??
Idé torkan är stor just nu känner jag...



Kommentarer
Eloisa

hm kanske att du borde önska dig en mini dator så vi slipper låna Jossans dator hela tiden ;-) ses imorgon söta du

2011-02-09 @ 23:58:20
URL: http://eloisassida.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0