En vanlig dag

Här sitter jag och fryser och dricker soyasmoothie. Ja så kan en onsdag se ut. Daniel sover som en björn men jag har redan hunnit piffa till mig och lagat matlåda och snart bär dte av till skolan för massa plugg hela långa dagen. Känner mig allmänt förrvirrad just nu ang. plugget men har sista föreläsningen innan tentan idag så jag hoppas dte reder ut lite.. Dock betvivlar jag det då föreläsningarna såhär långt i kursen inte har dragit ut så många trådar. Sitter också och klurar på om jag vill träna ikväll? Har redig träningsvärk sedan gymmet igår men det vore skönt med lite kondition, frågan är bara om jag ska ta ett pass eller springa lite på löpbandet?
JAG VILL UT OCH SPRINGA!!!!
Sugen på att köpa några piggar att sätta på springskorna som syster berätta om så ja kan ge mig ut o springa. Vi får se när jag tar mig upp på stan.. Nu är dte så nedrans kallt också så inte så skönt att ge sig ut...

Händer inte så mycket annat just nu.
Nä jag låter detta blogginlägg vara kort och lite lätt uppdaterande bara...
Nu iväg till Universitetet, känns ibland som dte är där jag bor och inte här hemma...
Vill vara hemma och bara mysa snart!

Idag är det en sådan där helt vanlig dag, en dag som bara är...

MÅ BÄST och ha en fin dag!!



Kommentarer
ANNE

kolla gärna in min nya modeblogg på http://favs.se!

2011-02-16 @ 09:30:05
URL: http://anne.favs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0