Bortskämd? Kämparglöd

Det är skönt att komma upp rätt tidigt på helgerna, det finns risk att man sover bort dagarna annars. Bamse är vår egna lilla väckarklocka och strax efter 8 bökade han upp sig mellan oss och tyckte att det var dags för mysstund och sedan promenad. Och så blev det, vi tog en promenad runt i stadsparlen och förbi bageriet i Wadköping och köpte lite färskt bröd till frukost det är lyx det.
Vi har haft en lång mysfrukost framför tv:n och bara tagit det lugnt fram till nu.
Klockan är inte ens 12 och det känns så skönt. Har dock några mindre roliga timmar framför mig, ska gräva ner mig i lite plugg och sedan ge mig iväg och jobba lite, känns sådär faktiskt. Är inne i en trög period nu, känner att jag enbart behöver och vill vila och slappa. Det är en latmask eller en utarbetat mask som har tagit sig in i min kropp. Vet inte vilken men jag hoppas att han snart försvinner för detta finns inte riktigt tid för.

Tror jag varit lite bortskämd med dessa blocket och loppis försäljningar. Igår kväll la jag ut en ny annons på blocket och såklart förväntade jag mig som vanligt svar på den nu på morgonen. Men inte något svar alls har kommit till min mail.. Irriterande, och detta vill jag verkligen bli av med!
Mm vi får hoppas det dyker upp något svar i veckan, jag är nog till och med villig att sänka priset på det hela.

http://www.blocket.se/orebro/Tvmobel_med_tillhorande_hyllor___skrivbord_31981854.htm?ca=8&w=1

Hoppas att någon hör av sig snart! =)

I veckan börjar Daniels och mitt nya liv. Han var i fredags hos en naturläkare som testade hans kropp och hur den reagerade på olika råvaror och kost och liknande. Det visade sig att han är ganska känsligt så vi ska ge oss på ett nytt matliv. Han har fått ett speciellt te han ska dricka 1 liter/dag av som ska läka tarmarna och så nya maten. Mycket grönsaker och protiner, ris och potatis får han äta och absolut inget socker, laktos, gluten, havre, vete eller liknande ämnen. Ja vi har en hel lista. Detta ska bli spännande och jag tänkte jag ska hänga på och se om jag kan få ordning på mina matvanor och min mage på kuppen. Jag kommer nog dock äta lite ägg och lite yoggi och så mellan varven men annars så till största del.. =)
Ska hålla er underättade hur det går. För går allt som det ska så kan han börja jobba heltid inom några veckor och jag kommer vara glad glad glad!!!
Hoppet ligger på en underbar vår utan bekymmer!!!
Det gäller att kämpa på för att uppnå sina mål och drömmar!

Nehej dags o käpa lite till då.. Nu i form av pluggande och jobbande!
MÅ BÄST och ut o njut lite av det fina vädret!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0