Alla hjärtans dag!



Idag är det alla hjärtans dag!!
En vän sa en gång, man ska fira allt som går att fira och det tycker jag är bra sagt.

Tycker det är lite roligt att det nästan blivit trendigt att inte fira alla hjärtans dag.
Det bara är så att man ska hata alla hjärtansdag bara för att.
Varför det??
Det handlar inte om att detta är enda dagen på hela året man ska visa kärlek till varandra.
Och det handlar inte heller om att man ska sitta o pussas och mata sin partner med jordgubbar och vittvin.
Nej enligt min handlar det bara om en dag att visa att man tycker om de runt omkring.
Man är idag ganska dålig på att säga att man tycker om varandra och att man bryr sig.
Så idag är dte ett optimalt tillfälle att bara säga att man tycker om de som finns runtomkring.
Och nu inte bara sin partner om man nu har någon.. Man kan faktiskt känna kärlek till andra också.
Till vänner och familj inte minst.

Nej jag gillar alla hjärtansdag, dte är en fin dag!

Och ikväll ska jag o min man vara sådär äckligt kära och gå ut och äta ;)
Hahah eller egentligen är dte mest för att jag vill njuta av den mysiga känslan som i alla fall finns idag.

Så kära läsare, ut och berätta hur mycket alla betyder för er nu!!
Ge en kram extra idag och ge en främling ett leende idag!!

Haha det låter som jag ör frälst av alla hjärtansdag.
Kanske är det så?!

Ha en fin dag i alla fall.
Jag spenderar min dag i skolan med Eloisa och pluggar.

MÅ BÄST!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0