Alexandra dagen

Mm igår var det en tuff dag, vi pluggade mellan strax efter 9 - 16.30.. Egentligen inte rekord länge för att vara oss men det var tufft. Vet inte om det är för att vi håll på i denna takt så länge nu.
Blev en sväng till Njoy igår också med med 60min spinning ihop med Sofia, efter det promenerade jag en liten omväg hem för att få frisk luft vilket känns som en bristvara nu för tiden. Sen gick jag psykiskt in i en dörrkarm kan man säga, men det är bara några dagar till att kämpa på den blir det till att slappna av lite i ca 1 dag. Så på tisdag kära vänner ska jag bara njuta av att INTE plugga, hoppas nu bara inte att universitetet kommer på nån härlig grej med att lägga upp läsanvisningar inför nästa kurs eller något sådant dumt.. Vilket fall så finns det stor risk att jag skiter i dem då =)

Idag kommer i alla fall Eloisa hit, vi ska ta en långpromenad och sedan plugga vidare. Kändes som vi behöver byta pluggmiljö för en dag. Så trött på att åka till universitetet.

Ikväll blir det nog box 75 med Jonna, borde kanske vara hemma och vila men nej lika bra att köra på. Sen måste jag ta mig iväg och handla lite mat det börjar sina här hemma i både kyl och frys. Sådär att laga mat när man har en av varje kvar =)

Vaknade i alla fall av ett mycket gulligt sms från Linn; Hoppas du får en möe bra namnsdag Alexandra! kram och strax därefter kom ett GRATTIS från mamma =) Det är i alla fall en bra start på dagen, hoppas den fortsätter lika bra och att jag har lite mer energi än igår.
Var nog ingen vidare bra pluggkompis igår, jag måste börja peppa upp mig själv inför tentan, jag hatar att min tentaångest redan börjar infinna sig.

Nehej nu ska jag läsa lite om slaget vid Marathon och slaget vid Manzikert.
Ha en toppen bra dag!
MÅ BÄST





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0