Nyår

Ja det duggar verkligen inte tätt med dessa inlägg.. Får se om det nya året bjuder på bättre bloggande eller om denna blogg avslutas 2012... Det märker vi. Idag är det iaf årets sista dag. Sista dagen på 2011.. Året har varit rätt bra trotts allt. Som de flesta år så bjöd 2011 på några tråkiga och sorgsna minnen.. Men också många roliga och varma minnen. Har egentligen inga förväntningar på 2012... Inget stort som jag vet händer, önskar mest att det ska rulla på lugnt och harmoniskt. Men känner nog att det blir ett bra år.

Tanken var att börja dagen med träning på Friskis, men rykten om kaos vid andra års nyårsjympa gjorde att jag besluta mig för att ut och springa ist. Nu verkar det inte vara nån kaos enligt Karin, men men blir en löprunda iaf.
Sen blir det fika hos mormor när vi lämnar Harry och sen blir det fika hos Maria och Adam när vi har "jul" med Casper.. Undra om man ska klämma in lunch idag eller leva på fika?? Bra start på nya året ;)
Men ikväll väntar det bästa!!
Vi ska piffa till oss och ut och äta med Jonna och Jimmy på Wong's. Detta kommer bli ett helt perfekt firande!! :)
Längtar till att få dra på sig festblåsan :D

G O T T N Y T T Å R!!!
Kramar från mig



Kommentarer
eve

vackra! <3

2012-01-01 @ 14:43:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0