Min bästa man

Igår var det söndag.. När jag vaknade kändes huvudet halvpiggt efter rödvinet kvällen innan. Dagen skulle bestå av matte plugg och jobb.. Kändes som en halvkul söndag helt enkelt.
Men eftersom jag har en av de bästa karlarna man jan hitta så blev det inte så illa..
Han gick o köpte färskt bröd till frukost och med sig hem köpte han också med sig två härliga män, Ben & Jerry ;)
Vi åt mysfrukost och kollade på Sunes jul innan plugget drog igång. Och på kvällen slank det ner en hel hög med glass ;)
Mellan detta hann jag också med en kvällspromenad med Karro. Så på det stora hela var det en bra söndag trotts allt :)
Hoppas ni haft en helg!
Nehej nu har jag legat här föööör länge, dags art hoppa upp och piffa till sig inför en dag i skolan. Svårt när man har en man som snoozar på ena sidan och en liten gullrumpa som snoozar på andra sidan.. Skönt för dom!

Ha en toppen dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0