Melissa Horn

"Det är tomma ord som fastnar, för att jag låter dom va kvar" ur Tyck synd om mig nu - Melissa Horn

Igår var jag o Jonna som sagt på konsert med Melissa Horn. Fantastiskt bra, gillar verkligen den typen av musik. Så mycket mening i musiken. Vi hade verkligen en toppen kväll, tack vännen!!

Men idag är det söndag och andra advent. Fort tiden går! Går in i en tentavecka, full av matematik, känns halv trevlig om jag ska vara ärlig. Vill ha tentan gjord och vill att den ska kännas okej. Ber till alla höga makter att jag ska klara den.. Vore den bästa julklappen ever att klara den!
Bara att ladda med energi idag för att bita tag i veckan.
Hoppas ni har en toppen dag och laddar med massa ny energi!
Ta hand om er, kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0