Lycka!

Jag måste bara få fortsätta att skryta lite om min man.
På sista tiden har det varit väldigt mycket i skolan med jobb och allt annat som ska fixas och donas.. Inte helt lätt att få ihop livet ibland. Och idag gick den berömda matte tentan av stapeln. Vet inte alls hur det gick så hoppas på det bästa och håller tummar och tår..
Efter tentan blev det plugg till föredraget vi ska hålla imorgon och sedan iväg o städa trappor. Efter det har eftermiddagen spenderats med ytterligare mer plugg.. Men vilket fall, när jag kom hem idag så säger Daniel att han har en present till mig för att jag varit så duktig med allt matteplugg.
Och vad får jag?? Joo ett We sing till vårt Wii spel.. Har gått o velat ha det i över 1 år nu men inte känt att det varit läge att köpa.. Är det att vara bortskämd eller är det??
Så lyckligt lottad som har honom!!

Ville bara säga det! :)
Det är viktigt att uppmärksamma varandra i vardagen..
Ha en trevlig tisdag, det ska jag ha med Jonna o Karro som kommer hit på mat om ett tag.. Men först blir det nog en liten träff med Sofie..

Mitt nya! När spelar vi?? :)



Kommentarer
Sandra

åhh vad roligt, jag vill spela!!!

2011-12-13 @ 18:15:03
alexandra

när kör vi? ;)

2011-12-21 @ 16:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0