Lördag.. Vart är polletten?

Lördag, klockan är 7.16 och jag har varit vaken i ca 30 min. Vad jag gör? Inget!!! Väntar på att klockan ska ringa, kan inte sova.. Hatar när det blir såhär. Alltid samma visa när jag blir stressad och har mycket planerat. När man behöver mycket sömn får man det inte..

Har inte skrivit så mycket här i veckan. Det har varit fullt ös medvetslös, skola varje dag, plugg, seminarier, tränat ja lite av det mesta. Och den där efterlängtade matematik polletten som ska frälsa mig det är dags att den dimper ner snart. Blä!
Så igår eftermiddag när jag kom från skolan kände jag NEJ! Jag vill inte sätta mig o plugga, jag övade istället på negativa tal... Med andra ord, jag tog med Daniel och åkte och shoppade delux! Hamna först på lager 157, där fick vi med en julklapp, 2 tröjor till mig o en skjortklänning och en piké till Daniel. Sen vidare till IKEA och där gick vi loss totalt. Nya röda "jullakan", kuddfodral till soffan, ljus, filt till soffan och massa annat smått som är så lätt att det åker med.. Sen köpte vi 2 små gosedjur som man fick lägga i en stor box. De gosedjuren skänker sedan IKEA till fattiga barn så de också får julklappar. Det tycket jag alla ska åka o göra, framförallt om ni är på IKEA!
Sen åkte vi iaf vidare o köpte granslinga till balkongen och några fler saker hittade till bilen.. Vi avslutade sen med storhandling på Willys! Så jädrar vad bra jag är på negativa tal nu ;)
Och inte blir det sämre....

För idag är det lördag och det betyder; Att jag ska köra mormor till bussen till Sthlm, städa trappor och sen ska vi upp och julshoppa på stan.. Det är lika bra art sätta fart med allt. Är så sugen på att ta fram granen, men vi har haft diskussioner om att det kanske är en vecka för tidigt?! Mm vi får se..
Ikväll kommer iaf Karin o Karro hit o dricker vin o äter sushi innan vi ska till Sandra på 25 års fest. Bra uppladdning inför söndagens tentaplugg? ;)

Hoppas ni får en fantastisk helg!

Bjuder på lite bilder..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0