Dagen före dagen före dopparedagen!!

Nu är det nära till julafton vill jag lova. Och imorse när jag gick till jobbet så fick jag faktiskt julkänsla.. Lyssnade på Mix Megapol som spelade jullåtar och rimmade på julklappar! Mys!
Och eftersom jag igår fick det trevliga matte beskedet så har jag officiellt tagit lov nu, vilket jag firar in med en heldags jobb på ÖBO.. Men ikväll ska vi fira jullovet ordentligt.. För då kommer Carro o Johan över på en bit mat och massa skitprat!! Ska bli så mysigt att bara vara ikväll :)
Det bästa av allt är att jag lyxat med att vara ledig på fredag, ska njuta o pyssla hela dagen. Promenera med Sofie, julbaka o kanske fika med syster o små grynen! Saknar faktiskt mina kära syskonbarn just nu... Trist när man känner att man inte hinner med dem lika mycket som man skulle önska.

Känns som det kommer bli en mycket bra jul detta. Ligger i fas med det mesta o känner mig redo för julen :)
Hoppas ni känner det samma!
Många julkramar till er!

Vår gran!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0