Tröttare än en gurka

Ojoj vad jag är trött just nu. Känner mig som sju svåra år...
Eller som Elvira skrev på FB häromdagen... "Jag känner mig som en rötmånad" Haha den är så klockren den beskrivningen... Och det är faktiskt nästan så jag känner mig idag.

Just nu känns det som jag är inne i en period av gråvardag, hatar gråvardag. Det händer roliga grejer ibland på eftermiddagarna osv. Men känns som jag inte kan uppskatta det efetrsom jag är som en jävla rötmånad och helt slut. Blä helt enkelt, orkar inte uppskatta eller fokusera på något just nu. Bara på att ta mig genom veckorna.
Men nu är det bara 1½ vecka kvar sen är det semester i vad jag hoppas blir 2 veckor, blir skönt det. Hoppas kunna samla lite ny energi och ork.

Idag drar Örebrofesten igång här i stan, vilket betyder att dte är exakt 1 år sedan vi började umgås med våra kära vänner Carro och Johan. Självklart ska vi också möta upp dem i år igen på festen för att ta ett glas vin och fira vårt 1 års jubileum! ;) Blir mysigt det, hoppas på att våra nya vänner genom Johan och Carro tittar förbi också, så vi blir hela ölandsgänget ;)

Idag laddar jag för lunch med karln på stan och träning med Sofia efter jobbet. Sen blir det nog soffhäng för min del.

Klurar på att baka lite bröd i helgen kanske nån kaka också att ta med till Öland, har lurat mormor så hon ska förhoppningsvis baka bullar som vi kan ha med oss ;) hihi Inget slår mormors bullar. Det är något speciellt med den mat man är uppväxt med, det är lisom det enda rätta och godaste.

Hoppas att ni har en bra dag!
Och laddar för semester och lite ledigt, eller ni aknsek redan har haft ert..
Vilket som så hoppas jag ni njuter av sommaren kanske emd ett glas rosé...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0