Torsdag

Veckan har gått ganska fort tycker jag nog, skönt med torsdag idag.. Fredag imorgon och det betyder såklart Örebrofesten och annat trevlans i helgen.
Och ikväll börjar vi trevligheterna med att åka och bada om vädret håller i sig.
Ska luncha med Eloisa idag kl 13.00 och såklart har jag en sjukt hungrig dag... Känner mig nästan yr av hunger, varför har man sen lunch de dagarna? Fast jag gillar sen lunch annars, eftermiddagen går så fort och bra då.

Igårkväll åt jag het nudelsoppa och varmamackor med tonfisk på, rätt nyttigt enligt mig ;)
Nudelsoppan var en färdig soppa från Vikt Väktarna som Karin tipsat mig om, och just bara för det så tänkte jag tipsa er kära läsare om den soppan, mycket god och smidig. Den heter HET och det är den verkligen också =)
Så gillar man inte kryddor så ska man nog inte ta den, men den är inte så det brinner i munnen utan lagom. Gott var det! Till det åt jag som sagt varmamackor med tonfisk på, bra mat efter träningspasset med Sofia.



Ikväll har Daniel sagt att han ska fixa mat eftersom han önskade att vi skulle äta fransk hotdog eller vad det heter. Ni vet när man har ett korvbröd som ser ut som en tunnel och fyller med ketchup o grejs o sen stoppar korven i... Typ som bilden nedan... ;) Ser lite suspekt ut men ja det blir nog gott...


Idag försöker jag gå ut ett par skor, köpte dem förra sommaren och gillar dem verkligen, lila ballerina. Men av nån anledning så får jag hemskt skoskav varje gång jag har dem, inte det att de är små utan tror de går liiite högt upp på hälen. Dumt är det för som är fina och sköna annars... Hoppas att tassarna vänjer sig...

Ha en bra dag alla glada, imorgon är det fredag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0