F R E D A G



Fredag!!!
Underbara fredag...
Sista dagen innan helgen.
En vecka kvar på jobbet sen S E M E S T E R!!

Jobbar hela dagen, sen kommer mamma och pappa och hälsar på en kortis.
Efter det vankas det grillning hos Carro och Johan senare traskar vi med säkerhet upp till Örebrofesten för att kolla läget. Ska bli underbart!!
Känner att jag idag har mer energi än på länge, härlig känsla!

För övrigt i helgen så ska vi hälsa på svärföräldrarna i Odensbacken, jobba, till mormor, träffa vänner och förhoppningsvis skaffa mig lite bränna på benen, VILL HA BRUNA BEN!!!
Hoppas även hinna få till ett bad, men för det krävs det bar väder vilket det är just nu men de varnar för regn i helgen, TYPISKT!!
Men nån mening med det också.


I förra inlägget så tipsade jag om en het nudelsoppa, igår köpte jag ViktVäktarnas grönsakssoppa som får bli dagens lunch, återkommer om den är lika smaskig! Finns även en gulaschsoppa som jag köpte men den åt Daniel upp så får väl köpa den igen och prova. Smidigt det där med sopa på burk som är relativt bra iaf.


Hoppas att ni alla får en toppen helg med sol och bad och andra trevligheter!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0