2 dagar kvar!!

Ja ni nu räknas det ner på hög nivå, 2 arbetsdagar kvar sen vankas det 2 efterlängtade semesterveckor...
H Ä R L I G T!! Som man har längtat hela sommaren efter detta ja det känns fantastiskt 8 arbetsveckor är snart över. Det värsta med det är att det betyder att sommaren snart är slut och att hösten och en ny termin är på ingång... Kanske på gott och ont, efter denna termin har jag bara 1 år 2 terminer kvar.. Sen är jag lärare!!
Ska bli sååå skönt men läskigt att bli klar, då ÄR man något... Coolt!

Igår var Fredrik och jag ute hos syster i Åsby och tittade på deras planer för nya sommarhuset och Fredrik ska hjälpa dem att knyta ihop påsen och alla idéer.. Blir roligt att se hur allt tar form...

Fredrik och min Jonna på ett hörn.. =)

I tisdags skrev jag att jag skulle äta lunch med Karin, blev inte så hon fick jobba över.. Så fick en lunch med bästa Sofie istället. Hon är också en sådan där vän som man vill ha i sitt liv.. =)


Detta var dock inte lunchen i tisdags ;) hihi

Men idag vankas det lunch med Karin, blir sushi har jag hört rykten om ;) We like...


Hoppas att ni har en bra dag, kanske knappar in ett recept senare under dagen...


Btw minns ni att jag i ett inlägg förra veckan kanske det var skrev om en Viktväktarsoppa med grönsaker där jag skulle återkomma med betyg.. Den var GOD!! Köp den, bara en smak att testa kvar nu så måste köpa den också bara för atts e om de lyckats med alla tre smakerna.. =) 

Ha en toppen dag och njut av solen som tittat fram idag och alla härliga människor runt dig! =) 

 


Kommentarer
Sofie

Min finafina vän! <3

2011-08-11 @ 13:00:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0