v.35

Jag har legat lite lågt på bloggen några dagar, ville lägga upp några bilder men det ville tydligen inte min dator att jag skulle för han vill inte leka med mobilen... Dumt till tusen, måste be min data tekniker titta på det där ;) (med andra ord DAAANNIIIIEEELLL... HHHHJJJJÄÄÄÄLLLPPP!!)

Jaha denna vecka började skolan, jag blev plötsligen utan förvarning dunder förkyld. Annars så hard et blivit en lunch hos Helena och hennes jättebebis vove på 10 mån och 50kg haha men såå söt!
Jobbat lite, träffat mina underbara vänner, INTE tränat pga dum förkylning men promenerat. Och igår var jag hos Bästa Emma på Mary Key party, alltid myckigt med en tjejkväll men Mary Key är verkligen inte min grej, annars älskar jag home partyn som ni alla säkert vet..

Nehej nu ska Tant Alexandra dra på lite smycken och möta upp vännerna för o cykla till skolan =)

Ha en toppen dag!!
MÄ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0