Pumpa muskler och kör hårt

Tisdag idag och jag önskar jag hade en plan. Ska skriva en uppgift till skolan som inte alls riktigt vill komma igång i mitt huvud. Har lite lösa tankar men det är det där o få dem på papper, att sortera hur jag ska ha det. Att hitta i böckerna vart jag har läst om alla mina tankar. Suck det känns liiite liiite tungt just nu. Men det reder sig nog snart hoppas jag...

Idag blir det skolan om några timmar sen bege mig mot Kungsgatan för att städa trapphus sen får vi se vart eftermiddagen och kvällen bär av. Kanske det eller kanske det andra vi får se. Hoppas på att sena kvällningen spenderas i soffan i alla fall. =)

Annars händer dte inte så mycket, ha kommit igång med träningen ordentligt i alla fall och är taggad till tänderna. Satsar på ca 4pass/vecka. Förra veckan blev det 5 pass. 2 jogging turer, 2 gym pass och 1 spinning. Bra variation tycker jag. Denna vecka har jag avverkat ett joggingpass så här långt, det är planerat ett spinning och minst ett gym pass hoppas på två.

Nehej ta tag i o läsa lite och sedan den där nedrans uppgiften kanske...
Men ska inte klaga, har ju INGA tentor denna termin, yay och woho för oss =)

Igår fick vi veta vart vi ska vara på VFU:n, jag är nöjd jag fick i Örebro bara dte är ett plus. Ska spendera mina 10 veckor på Olaus Petriskolan, det kan bli mucho bra. Fick även veta att en ur min PDI grupp också ska vara där dock bara i 5 veckor men i alla fall, alltid trevligt med ett känt ansikte =)

Ta tag i dagen nu!
MÅ BÄST och kör hårt!!

Är det här Jonna och jag står nästa år?? ;)
hehe






Kommentarer
Jonna

Haha tycker allt att jag påminner lite om hon i mitten!

2010-09-21 @ 22:31:21
Alexandra

Ja men ja tycker det jag med ;)

2010-09-22 @ 08:41:47
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0