trötter

Gårkvällen blev rätt sen, Maria och jag jobbade till 22.30 sen var vi äntligen klara och hittade hem i mörkret, vid ca 23.30 hade jag duschat och Daniel fixade te och macka haha är man hungrig så är man ;)

Var tydligen väldigt trött efter det städpasset så somnade nästan direkt och vaknade inte en gång på hela natten sov som ett barn mao. Maria och jag är ett riktigt bra städteam. så effektiva och samspelta har vi blivit, inte direkt första gången vi städar ihop såhär. Vi hade vårat i julas kan man lugnt säga =)

Idag ska det bära av mot mina trapphus i alla fall, men Bamse kom just så får bli en promenad och lite frukost först. Har beslutat att ta en lugn och skönt dag, ta dagen lite som den kommer och som jag känner för.
Ikväll ska det bäras av mot Harrys och ett glas vin med Sandra och Karin, får se om Maria och Jonna dyker upp dom också. Alltid trevligt med lite tjejmys. Helgen är planerad till brädden.
Imorgon blir det nog lite tvätt och fix här hemm för att på kvällen lämna Bamse hos mormor och möta upp Emma och Johan för mat och bio. På söndag morgon tar vi dock mormor och Bamse och drar upp till sthlm för att fira pappa som fyller år på måndag. Ska bli super mysigt!!

Nehej ta tag lite i dagen kanske, nog för att dagen ska få komma som den vill men lite ordning och reda måste man ju ha, annars blir det inga barn gjorda ;)

Hoppas ni får en toppen dag!!
MÅ BÄST


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0