Tradera

Ja hittade som sagt tradera, hade en budgivning på en väska som skulle avslutas typ nu faktiskt.
Har varit som ett barn på julafton hela dagen sprungit till datorn lite då och då för o kolla läget. Belutade att vara närvarande de sista 30 minuterna (eftersom jag iaf inte orkar läsa mer just nu...). När jag ska gå in och kolla hur allt ligger till så är anonsen borta!! BORTA!!!
Kan man bara ångra sig sådär 30min före avslut?? Jag är grymt besviken och hatar nu mera tradera =(
Har en till eller egenligen två auktioner till på gång, en avslutas imorgon och den vill jag ha en anna är om 2 veckor så då har säkert min tradera feber gått över och jag skiter i det hela..

Dumt, så nu får jag ta min besvikelse och sätta mig i soffan och läsa klart skräpboken istället...

 Den kunde varit min nu... Jaja säkert något lurt med det hela i alla fall...
Som jag brukar säga, va väl någon mening med det också...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0