Seg i starten

Jag är hemskt seg i starten idag. Var uppe strax efter 8 för då kom Bamse, vi tog en promenad. Sedan kröp han och jag ner i sängen igen! Dumt? Jaaa.. Jag pluggade lite och han somnade och när jag läst allt jag skulle i boken så tänkte jag vila ögonen lite, det slutade i över en timmes vilande. Ja så kan det gå ibland. Mysigt var det och nu sitter jag fortfarande i mjukiskläder och har inte ens stoppat in linserna när klockan är 12.30.

Lite illa är det faktiskt!
Ska ta tag i mig själv nu genom att ge mig ut och springa en sväng tänkte jag sen så hoppas jag att pluggandet går som en dans och att jag får mycket gjort.
Ikväll blir det till att vara barnvakt i några timmar åt smågrynen får se vad vi hittar på för spännande.



Så här skulle jag kunna starta dagen oftare =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0