Så sjukt bra

Slutet av veckan, torsdag redan, jag har noll koll på dagarna känner jag.
Idag är det skola som gäller sen blir dte till att jobba hela eftermiddagen och kvällen. Ska vinterstäda systers stuga... Nån ska ju göra det också =)

Igår kväll blev det combat med Sandra, kunde inte ge 100% men det kändes helt okej iaf och flörkylningen är inte sämre snarare på bättringsvägar, ja vet hur min kropp funkar.. Känner jag mig halv okej är dte bara att köra för då blir dte piggare. =)

Nehej nu ska ja ner o möta Linn snart för o åka o kopiera lite till nästa vecka.
Ja känner mig redigt taggad nu för skolan, eller okej redigt var att ta i men lite taggad. Mycket mer efter igår när jag såg mina sista 7.5 p bli registrerade på studentforum och jag nu har mina 90p som sig bör.

KÄNNS SÅ JÄVLA BRA!!!!!
Och efter jul är dom ännu fler hihi

Nehej lite spray i håret och ett par skor på tassarna så är jag redo!!

MÅ BÄST och ha en toppen dag, det ska ja ha!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0