Ordning och reda!

Jag fixart!!

Häromdagen var jag hemskt stressad, kände inte att jag skulle hinna allt. Vi åker imorgon (lördag) på bröllop till Gbg, Stina och Martin är det lyckliga paret!
Och alla tjejer vet säkert hur mycket som ska fixas för en tjej innan hon ska få klä sig fint och gå på bröllop. Klänningen och skorna va köpta för ett bra tag sedan men det är så mycket annat fix.
Plus att allt jobb som jag brukar ha på helgen och mot slutet av veckan var tvunget att bli klart innan.

Men jag har klämt in allt och nu är det bara ett par ynka strumpbyxor kvar att köpa, typ.
Jag har tvättar, jobbat allt jag ska denna vecka, pluggat, tränat 4 pass denna vecka, shoppat allt till bröllopet och lite där till, färgat håret, fixat naglarna, vaxat benen, provat kläderna och dom känns bra! Fixat väskan och börjat packa OCH kollat så Daniel har allt och att allt är helt och rent. Skojar ni jag är effektiv?? =)

Idag är det bara, skola, fika med Emma, fika med Sandra, byta bil med syster och köpa strumpbyxor kvar. Och såklart fixa picknick till bilresan imorgon. Men det är ju INGET i all denna stress, jag känner mig lugn och harmonisk, nästan. Tror jag ska ha min nya tröja på mig idag.. Dagen till ära!


Nehej se om jag kan få i mig någon frukost/lunch typ brunch aktigt då...
MÅ BÄST!!
Och ha en toppen helg, friday im in love!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0