Nu börjar kampen!

Förkylningen håller i sig med ett stenhårt tag. Men nu har vi börjat kampen mot förkylningen, den fick en vecka på sig att försvinna, med andra ord en vecka med enbart lugn och ro. Men passar det inte så ;)
Nej nu börjar jag så smått träna igen, igår blev det gym med syster och en power walk med Sandra (Hon måste ha ca 1m längre ben än mig jävlar va hon traskade på.. det är bra!). Idag klurar jag på lite Coreboll mot kvällningen. Ska börja med skola och lite städa trapphus sen får vi se vad det blir av men riktigt sugen.
Sandra vill imorgon ha med mig på combat, egentligen tror jag inte min kropp är riktigt redo för att hård köra men vad tusan... Älskar det passet så kör nog i alla fall, så kan jag vila på torsdag o fredag =)

Annars händer det inte så mycket just nu. Känner mig ovanligt avslappnad. Denna kännsla har jag inte haft på hela sommaren, mycket troligen beroende på det förbaskade tentan, men nu är den ur världen och jag kan städa bort alla pngest känslor och bara slappa när tiden finns, ingen tvång längre, och detta är en tentafri höst vilket känns ännu bättre.

Nehej har inte så mycket mer att komma med just nu så ska bege mig in i duschen och sedan traska iväg och lämna min bebis hos sin riktiga matte. Han har levt livet här så kommer troligen vara skapligt glad när han inser att han inte ska vara här på några dagar.
Strax före 8 varje morgon har han väckt oss genom att kura ner sig mellan oss för att bli kliad och ha mysstund. Sen han vi sovit en stund till innan det blivit dags för första promenaden. Och självklart har han beslutat att efter varje promenad ska det bli godis. Jo man får vara så bortskämd när man är så gamal och söt!


Ha en toppen dag alla!!
MÅ BÄST!!




Bamse och jag i våras...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0