Lustiga livet

Här sitter jag då med min yoggi brevid mig och ska strax bege mig iväg.. Livet är bra lustigt ibland, det tar vändningar som man inte anade fanns men trotts det så går dagarna och timmarna, livet fortsätter rulla på... På gott och ont. Ibland vore det skönt om timmarna bara kunde stanna för en stund.

Ska som sagt strax bege mig iväg till o jobba lite, hoppas hinna plugga en sväng på eftermiddagen. Men ska ta mig en promenad med Linn under dagen också. Ikväll blir det hårdträning med Jonna, ska se till att hon får en redig träningsvärk. Kvällen kommer spenderas med mys hos Jonna med diverse härliga människor. Vårt veckomys är en populär tillställning =)

Vänner är änglar utan vingar, sägs det och nog är det sant.

Har inte så mycket mer att tillägga än kanske återkommer under dagen eller så men för nu var det allt. 
Ta hand om er där ute och var rädda om varandra, uppskatta varje minut! 
MÅ BÄST!


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0