Livet i stort

Har inte kännt mig så kreativ på sista tiden. Det kanske ni har märkt på de sista torftiga inläggen. Ibland har man sådana perioder. Känner mig allmänt trött och slut i hela mig. Kanske är sommaren som tar ut sin rätt. Visst låter det motsägelsefullt att säga så?? Men är man stundet så är man då är sommaren ingen semester. Då har man omtenta att oroa sig för och man har i mitt fall 3 jobb att hållas med. Men nu är vardagen tillbaka och jag hade planerat att kunna ta mig en minisemester i höst men eftersom vi ska ut på 10 veckors praktik så har jag inte möjlighet med det förrens i december och då vet jag att det är fullt upp med annat, då är dte ju JUL!!
Men Daniel och jag klurar på att ta en nyår någon annan stans är i Örebro. Kanske i Sälen eller ja varför inte utomlands?? Jag vill till Disney i Paris. Har firat jul där en gång förut och varit där 7 ggr men jag vill dit igen. Där är dte riktig jul och nyår. Där är det mys, någon gång snart ska jag dit!!

Annars har skolan sparkat igång så smått och jag borde som vanligt plugga ist för att sitta här så ska strax ta mig iväg och göra det. Har även satt igång med träningen nu, ja nu jäklar är det dags att röra på fläsket.
I måndags körde syster och jag i Markaspåret, hon körde en mil på 49min och jag körde 7.6km på 49min bra jobbat av oss båda tycker jag för direkt efter dte gav vi oss av mot gymmet och körde i strax över en timme där.
I tisdags var tanken spinning men det blev 5km jogging i Oset ist då planerna på kvällen ändrades. Kan ju säga att benen kändes igår.. Och risk finns att de gör det ännu mer ikväll då Jonna och jag ska ge oss på 60min Spinning. Sedan har jag problem, vet inte hur jag ska få till mer träning i veckan. Har massa som måste fixas inför bröllopet i Gbg i helgen + jobb och plugg att göra. Känns surt måste jag säga...

Men något litet kanske jag kan hinna med, får hoppas på det!

Nehej nu ska jag i alla fall ta tag i detta med pluggandet...
Till dig en blå tussilago, heter boken.

MÅ BÄST!!



Kommentarer
Juliuskatarina

Very informative. Great site. Really professional.

2011-02-23 @ 11:29:03
URL: http://juliuskatarina.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0