LÄNGESEDAN DU BLOGGADE!!! (Meddelande från Sandra haha)

Ja nu va livet i full gång igen... Hur ska man hinna med denna höst hade man planerat??
Både måndag och tisdag har jag åkt strax före 8 och inte kommit hem förens ca 8 på kvällen, det är långa dagar med VFU och extra jobb och allt annat man vill hinna med. Kvällen ser ut och bli lika sen...
Kan med andra ord bli en tuff höst för fröken Andersson men så är dte ibland, vi längtar till jul och hoppas på några dagar ledigt!

Vi har nu beslutat och bokat med syster att vi drar upp till Sälen över nyår, känns skönt att inte vara hemma. Varför ska man det egentligen när man kan åka bort??
Äta något halvdan mat och dricka sig full för att orka vara varken till 12 slaget?? Nej det där har jag fått nog av måste jag säga. Bättre att vara lite friluftsmänniska på dagen laga god mat i myskläder och titta på fyrvärkeriet över bergstopparna ;)

För att ta något lite närmare så va helgen toppen bra.
Lördagen spenderades i Odensbacken hos Daniels familj och kvällen med mina kära vänner hos Sandra på inflyttningsfest. Hade sjukt kul o mysigt hos Sandra men sen blev dte krogen och det är verkligen INTE kul där. Efter att tappat bort alla och ja inte orka leta så drog jag hem vid 1 tiden och vaknade "pigg" kl 8.00 på söndagen, när man fick sova?? Hur blev detta??
Ja en bra helg va det i alla fall =)

Nehej nu ska jag ner i trädgården och hoppas jag hittar ett äpple att ha med mig på våran tipspromenad vi ska på idag i skolan. Ta hand om er så ska ja försöka uppdatera oftare!

MÅ BÄST!!!
Btw bilder från helgen kommer! Lovar!

 Pytte katt i Odensbacken...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0