Jag är bäst!! Helt utan protest

Igår ringde Elvira mig och berättade att hon klarade grammatiktentan, sååå underbart skönt för henne!!!

Hade ångest med stort Å igår och hela natten, jag hade nämligen inte fått mitt besked. Men idag tog jag beslutet att åka upp till Universitetet och kolla om tentan lämnats in utan att registrerats.
Tror ni mitt hjärta slog när kvinnan i studentcentrum sa att den fanns där och gav den till mig???

Tror ni jag skakade när jag letade efter resultatet??
Efter det jag trodde skulle vara ett stort fett U, men NEEEJ!!!!!!

Där fanns något som enbart funnits i mina drömmar!!!

ETT VG!!!!!!!!!
Det är helt sjukt jag fick VG på en tenta som givit mig ångest hela sommaren och långt före det!

Jag är så stolt över mig själv och nu kan INGET stoppa mig!!

Jag är helt utan tvekan bäst och från och med nu ska jag aldrig säga att jag inte kan, för jag kan allt!!!

Precis som Johannas mamma sa; Alla kan lära sig allt bara dom vill.. Och nu är dte bevisat!


TACK ALLA SOM HJÄLPTE MIG MED DETTA!!!
NI ÄR GULD VÄRDA =)



Kommentarer
Anna

SÅ jävla bäst :D

2010-09-04 @ 15:43:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0