It´s friday

Veckan hjar varit omtumlande var olika anledningar, tårar har fallit och ofattbarhet har funnits. Har stundvis varit tom och inte förstått något och nästa stund sorgsen. Livet ser ut såhär, men ibland är det svårt att se meningen med det hela. Då är det tur att man har underbara vänner att ty sig till.



Häromdagen var Linn och jag ute och gick och fastnade en stund vid dessa rofyllda kossor ute i oset.
Det är såhär djur ska ha det.



Karin och jag var och shoppade i torsdags och självklart ville såhär söta igelkottar i choklad följa med våra magar på vår shoppingtur =) Lika mumsiga som söta!

 Bild på ycklinggrytan som jag skrev om i förra inlägget. Jag rekomenderar er ½tsk currypasta för dom som inte älskar starkmat, jag använde 1½tsk och vi höll på att brinna upp. Att curry kan vara så starkt visste man inte!


Idag blir det till att städa lite trapphus iväg och pumpamuskler på gymmet med syster och eftermiddagen ska Sandra och jag spendera på ICA Maxi för shopping till hennes inflyttningsfest imorgon. Det ska bli trevligt må jag säga. Kvällen ska älsklingen och jag lyxa till med både ostbricka och glass har jag planerat. Funderar dock fortfarande på vad vi ska laga för mat? För man kan ju inte leva på ost, kex och glass... Eller??

Nehej iväg nu!!
MÅ BÄST och ha en toppen helg alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0