Helgen

Helgen var full av aktiviteter.
I fredags provade Karin, Sandra och jag Harrys vin och plocktallrik, mycket mysigt. God mat, vin och girltalk gör livet underbart. Sandra och jag hann förbi Coop en sväng sedan för att införskaffa oss lite godis, ett bra slut på veckan.

I lördags gjorde jag min plikt och gick och röstade, satte även sprätt på lite pengar ihop med Karin på stan. Hann sedan hem och tvätta (känns som vi alltid tvättar). Innan vi mötte Johan och Emma på stan för lite mat på Hellas oh sedan Inception. Och JA! den är bra, mycket värd att se och den ska ses på bio... Så det är bara för er som inte sett den att springa iväg.



I söndags åkte mormor och jag på roadtrip upp till Sthlm för att fira pappa som fyllde år i måndags. Vi åkte till ett super mysigt cafe på Värmdö och åt tårta. Ska visa bilder när datorn och mobilen vill leka igen.
Hade en supermysig dag i Sthlm som alltid, älskar Sthlm. Där skulle jag någon gång i mitt liv vilja bo.

Det var våran helg =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0