Ett ryck behövs nu...

Idag blir det inte många barn gjorda, ska sitta i soffan och läsa en bok hela långa dagen har jag tänkt mig.
Den ska vara färdigläst imorgon så det kan behövas ett ryck med den nu.

Klurar också på om jag ska få till att baka det där brödet som jag pratat om i flera dagar att jag ska baka men som aldrig blir av... Vore inte helt fel att ha till kvällsmaten. Daniel och jag är inne i en period nu där vi äter macka och nyponsoppa eller blåbärssoppa på kvällen. Det är så gott! Känns lagom på kvällen också. Igår provade vi en ny skogsbärssoppa, riktigt god!! Jag gillarn men Daniel är fortfarande frälst vid sin nyponsoppa, men omväxling förnöjer heter det ju =)

Ikväll blir det i alla fall Combat med Sandra, det ska bli trevlans och skönt!
Förkylningen sitter i men känner mig bättre i alla fall, orkar inte vänta mer nu...

Igår hittade jag av någon anledning trdera, inte sååå bra!
Speciellt eftersom jag inte är där för att sälja utan för att köpa, det kan sluta dyrt känner jag.
Just nu ligger jag och budar på en Burberry slips till Daniel och två dyyra väskor till mig. Känner dock på mig att väskorna kommer sticka iväg lite för mmycket för min smak tyvärr men slipsen ska jag bara ha så är dte ;)
Hihi inte bra med bud när man är en sådan tävlingsmänniska...
Yeye håll tummarna för att jag vinner och får göra av med lite pengar ;)

Ha en toppen dag!
MÅ BÄST!!



Kommentarer
Conradtilde

Good people of togo i was here ok.

2011-07-11 @ 15:02:08
URL: http://conradtilde.blognownow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0