2.5+ burrrrr

Dagen igår blev fullare än jag planerat, fick sluta 14 på VFU:n så drog och städade ett trapphus, sen iväg på spinning, slängde i mig en sallad innan jag styrde bilen upp till Alby och var barnvakt. När jag kom upp fick jag veta att Bamse hade rymt så började med att leta efter honom utan framgång men ca 20min senare så dök han upp. Skithunden osm jag älskar så.
Förhörde Ludde på engelska läxa och lovade att jag ska komma upp en gång i veckan och hjälpa honom med läxor.

Dagen blir lite lugnare, tror jag...
Iväg till skolan strax och efter det möta upp Sofia på Njoy för lite gym och löpband sen blir det BARA HEM OCH SLAPPA!!! Daniel har lovat att laga mat ikväll så ska bara sitta i soffan och dega hela långa kvällen har jag planerat! Det ska bli underbart!!!

Nehej packa ner matlåda och trampa iväg!
MÅ BÄST och ha en toppen dag där ute, kom ihåg vantara, börjar bli kallt nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0