Transport styrelsen

Transport styrelsen vet verkligen vart man ska lägga både tid och pengar...
Förra veckan fick jag en faktura från dem, idag har jag betalat den. Hela fakturan var på 10kr!!! Jag skojar inte, hela 10kr tar dom sig tid för att skicka ut en faktura iof i trängselskatt men man kan väl tänka att vissa summor kunde läggas på hög tills de iaf kom upp i 50kr??
Förstå vad arbetskostnaden blir för den som ska göra fakturan och sedan registrera den betald och för att inte tala om portot.. Ja jag säger då det, i detta papperslösa samhälle som vi lever i...

Nehej nu ska ja sluta gnälla och gå och sova ist ;)

MÅ BÄST och sov gott!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0