T.I.C

FREDAG!!! Är det inte underbart så säg, och jag lever!!!
Ska bli riktigt skönt med helg nu faktiskt...

Har märkt att många på skolan har mjukiskläder av eleverna, och att lärarna kör på munkjacka, rätt skönt mode måste jag säga. Så idag antar jag detta mode och har letat fram en röd munkjacka från Boomerang som jag myst in mig i, men blev kjol till, orkar inte jeans när mar ska ner på golvet och ha sig...
Brukar inte trivas i denna tröja men det kanske blir en ny "jobbtröja" =)

Igår kväll var jag med Therese och Maria på Harrys och T.I.C (Tjejer i centrum), längesedan vi va på sådana tjekkvällar, Therese och jag hängde endel där förr men inte på ett tag nu. Förhoppningen är att vi ska få in det som stående en gång i månaden. Gratis mat är ju aldrig fel, tycker iaf vi ;)
Det brukar vara lite utställare där från olika affärer i stan, igår var det Studiogreen, Mary Key och min nya favvo Chili. Slutade med att jag hade en bamse stor kasse med mig hem.
Svag för mysiga grejer är jag ju och då kunde ja inte motstå en nalle och en super mysig filt. Men jag är nöjd!

Nu ska jag snart trampa iväg till VFUn är sjukligt trött idag kunde knappt rulla ur sängen.
Eftermiddagen kommer jag spendera med att fixa lite saker på stan och sedan piffa till mig för ikväll blir det vin hos Sofia som fyller år!!! Ska bli trevligt att träffa lite folk och speciellt lite pluggisar som jag vet kommer!

Det gillar vi!

Ha nu en toppen dag!!
MÅ BÄST!!

Lite bilder från igår...

  

Sista bilden är på mina inköp, ni förstår att ja inte kunde ståemot va??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0