Tangenterna glöder...

Jäklar vad jag skriver, nästan så att tangenterna glöder!
Bara utvärdering och egna reflektioner kvar nu.
Känns bra att jag kommit igång, skulle önska att jag hann bli klar idag men det kanske är för mycket begärt längesedan min hjärna va så här fokuserad under så lång tid, känns som hjärnan tagit en paus en semester kanske. Kanske är den utarbetad efter några år på Universitetet?? Ja så kan det gott och väl vara.

Nu hoppas jag att Sandra vill ta en promenad med mig så jag får rensa hjärnan en stund och tänka på något annat för nu känner jag att det behövs.. Annars blir dte en sväng till Gröna grodan med Sandra och det är ju inte fy skam det heller (tyvärr kan inte Jonna följa med).
Jag är sugen på att åka till IKEA snart får nog ta tag i det känner jag...

Nehej återgå till att skriva på uppgiften eller ska jag kanske piffa till mig lite?? Har inte kommit ur myskläderna än... Det blir lätt så när man sitter och pluggar en hel dag...




Jag gillar understa boken i Gustafs hög, den kursen vill jag läsa....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0