Svart som natten

Idag är det svart som natten ute, tycker det är så fruktansvärt svårt att gå upp när dte är så mörkt ute. Och det väsra är att det vara är att vänja sig för det är väl såhär vi ska ha det vi som bor på denna sida av jorden.
Skapligt avis på mamma o pappa som just nu befinner sig på Cypern med ca 27+ och sol... Vem skulle inte njuta av det?? Mm önskar så att jag hade möjlighet och tid att unna mig en resa... När jag blir stor ska jag unna mig en solresa på sommaren och en resa på hösten, då behöver dte inte promt vara sol men en bara komma bort resa behöver man... Och en stor grej jag ska unna mig när jag blir stor är, Semester på sommaren. Fy tusan efter denna sommar med knappt 1 veckas ledighet så är ju hela året förstört är helt slut och mör i kroppen. Och eftersom jag är "fröken oroasig" så hade jag ju skaplig ångest hela sommaren över omtentan jag hade (Som iof om ni minns gick dunderbra!!) i sommras... Nej aldrig mer något sådant!!

Vi får se vad dagen bjuder på idag jag vet att den är rätt full. Snart dags som vanligt att trampa iväg till VFUn sen bär det direkt av till mina kääära trapphus, hoppas hinna de flesta idag för jag har planerat att göra klart resten på torsdag eller fredag för jag vill inte ha något kvar till helgen. Det va så härligt med en helt ledig helg!
Kvällen kommer sedan spenderas hos Bästa Jonna ihop med Sandra och Fredrik för idag är dte tisdag och det betyder DHW MYS!!! Me like, bästa på hela veckan...

Nehej ta tag i det sista nu...
MÅ BÄST!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0