R E G N

Okej, vem beslutade att det fick regna idag???
Jag H A T A R! ! !  regn och speciellt när jag måste ut och cykla i det... Bittert till tusen!!

Jaja, inte nog med det, jag är trött som en gnu idag och inte gör mörkret dte bättre... Men jag vet att jag slutar ca 15.00 idag och då drar jag och tränar, det är ett ljus idag!
Ett annat är att jag ska träffa Maria och Therese på Harrys ikväll.. God mat och kanske ett glas vin kan göra detta till en redigt bra dag! =)

Igår hann ja städa en drös med trapphus så nu kan jag vänta med de sista till helgen, VFU dagen gick mycket bättre än jag trodde, har märkt att jag trivs rätt bra på VFUn faktiskt, dom är roliga och trevliga och snälla... Blir nog bra 10 veckor detta.. Eller ja snart har jag bara 8 kvar =)

Igår kväll gasade jag hem till Anna och blev bjuden på lyxmiddag mitt i veckan. Blev bjuden på hemmagjord fiskgratäng, bär och glass OCH hemmabakade vaniljbullar!!! Mums!! Nu är dte någon som inte behöver äta mer denna vecka, men det kommer hon göra iaf hahah
Man äter inte för att leva, man lever för att äta ;)

Nehej nu ska ja rota fram regnbyxorna och trampa iväg till skolan! Undra vad det blir för spännande idag?!
MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0