Plugg på hög nivå.

Här sitter jag och pluggar, har just kollat igenom uppgift 2 som ska lämnas in idag. Kan inte säga att dte är något jag är stolt över men det är gjord och 3 sidor av text är det i alla fall. Klurar nu på om jag ska sätta mig oc läsa lite eller gå ut och gå... Blir nog till att läsa i en timme för sen blir det till att ut och gå med Anna.

Sen strax efter lunch ska jag upp till Universitetet och hänga på ett seminarium och förhoppningsvis höra hur alla har det på sina VFU platser. Hade planerat in spinning ikväll men det lutar mer åt att det blir en joggingrunda då jag är bortlovad på ett tupperware party ikväll hos Linns mamma. Blir trevligt, hoppas bara jag inte hittar allt för många roliga plastlådor haha.

Nehej ska ta tag i pluggandet och sedan piffa te sig lite innan Anna kommer.

Ha en bra dag och MÅ BÄST!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0