Ordningen åter...

Igår var det min dag hela långa dagen. Jag älskar att fylla år och prata så inte om presenter, jag älskar presenter! Hihi... Synd bara att det är ett helt år till nästa gång. Men bara ½ år kvar till halvfödelsedagen ;)

Fick massa grattis sms och massa meddelanden på Facebook och så kom trevligt folk hit och firade mig. Fick så mycket fint! Bla: Träningskläder, träningsresa till Portugal, pulsklocka, presentkort, smycken, mössa och lite annat. Och som tack för all uppvaktning så bjöd jag på paj, sallad och massa mumsigt!!

  Pajerna syns inte på bild men det blev ost & skinkpaj!

Tack alla som gjorde min dag underbar!!!


Men nu är ordningen åter och vardagen är tillbaka...
Så nu bär dte av till VFUn, sen vidare till att städa trapphus innan det blir DHW mys ikväll med Jonna, Sandra pch Fredrik, undra vad jag ska bjuda på för mat ikväll?? =)
Ha en toppen dag! MÅ BÄST!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0