Ordning och reda, lådvin på fredag!

Vfun gock mycket bra idag och nu är ännu en vecka gjord där, tiden går rätt fort. Trivs riktigt bra och idag fick jag hoppa in och vikariera i en 6a några timmar. Gick bra det också. När dagen var slut och helgen började gav jag mig upp på stan för att fixa lite mer presenter precis som förra fredagen haha Många som ska ha presenter nu.

Och nu har svärföräldrarna och Daniels farbro med fru varit här och firat min födelsedag!!
Fick presentkort på Stadium (som jag önskat) och en riktigt höstbukett.
Nedan syns fikat jag bakade igår och fixade till idag. Sockerkaka och chokladdoppade drömmar. Smaskigt!!





Men nu är dte fredag och maten är klar!!
Skål!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0