Ny vecka

Måndag idag, det är mörkt som natten ute och ja ska snart ge mig iväg till VFUn. Känns lite tungt idag då ja är super dunder trött och hade gjort mycket för att få ligga kvar i sängen, tror min kropp just började gå ner i varv efter denna toppenhelg. Men nu är dte bara o sätta fart o få saker gjrda i veckan. Har inte jättemycket planerat i veckan men det finns något varje dag trotts allt.

Idag blir det som sagt VFU, sen hem o greja innan Ludvig kommer och vill ha läxhjälp, efter det blir det gym med syster. Dags att pumpa lite igen ;) Kan tänka mig att när jag kommer hem efter det är jag som ett kryss och landar i soffan och hoppas att Daniel har lagat mat!


Nehej på med mössan och ut i kylan!
Ha en toppendag ni alla!
MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0