Ny vecka nya tag

Idag är dte måndag och ny vecka och nya tag. Kl 7 var jag klar och hafe ätit frukost, det är ju frågan om varför?? När jag inte behöver trampa iväg förens tidigast 20 - kvart i?? Men kan slå vad om att jag kommer få rampa som en tok i alla fall och känna mig sen... Men så är livet på en pinne.
Dagen besår av att VFU:a sen åka upp till Almby och hjälpa systers son med läxorna innan syster och jag drar iväg och gymmar och pumpar muskler en sväng.
Hela denna vecka är full till bristningsgränsen men på lördag kväll får jag andas u och bara sitta hemma som det ser ut just nu i alla fall. Tur det är bra saker den är full av, men Daniel lär jag ine se mycke av denna vecka för ingen aktivite är här hemma.. haha

Konstigt de där, trotts att man bor ihop så ses man inte så ofta. Vissa tycker dte är fånigt när man säger at man bara ska vara hemma för att hinna ses och umgås med den man bor ihop med, som tänker som så att men ni bor ju ihop ni ses ju hela tiden?? Jo iof men bara kora ögonblick när man är hemma och byter kläder eller hämtar en annan väska. Man behöver kvaliestid också. Vuxenpoänen bara rasar in måste jag säga ;)

Nehej greja lie till, packa väskan och sedan drar jag iväg till VFU:n, blir en spännande och jag ror utmanande vecka där, önska mig lyckla till!!! =)

 Jag kunde inte låta bli att leka lite på landet i helgen, det finns ju en gunga!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0