Mer energi åt folket!

Jag kommer få en underbar söndag känner jag på mig.
Igår (fredag) passade jag på att städa salongen så det är fixat, idag övertalade jag Daniel att hjälpa mig att städa trapphusen han är allt den bästa pojkvännen jag kan ha! Så dte är med andra ord också fixat. Så imorgon blir det mest till att hänga runt o mys med folk. Ska simma med Sandra, hem till mormor OCH dricka kaffe med min BÄSTA syster, hon ringde förut idag och hade tydligen plockat lite hemma och undrade om jag ville kolla om hag ville ha något. Sådant är aldrig fel o så tyckte hon att vi skulle ses o bara prata lite och det får man aldrig för mycket av. Kanske planera lite inför våran resa i maj, som jag lääängtar!!! Vill ha Maj NU!!!


Dagen har bestått av att flytta lite av Carros saker från Baronbacken till Öster, hämtat Daniels föräldrar vid flyget skapligt bruna efter en vecka i solen. Som sagt städat trapphus och före det tryckt i oss mat från McD och efter det så mår man precis som man förtjänar.. Bläää... Men ja får väl simma på lite extra imorgon så försvinner det där i ett naffs ;)

Känner mig gladare och mer positiv än på länge! Har känns mig lite hängig, ofokuserad och i brist på energi på sista tiden. Men nu just för tillfället så känns det som livet är tillbaka i min kropp. Kanske är det vinet som hägrar hos Carro eller kanske är det bara att jag har en så bra helg? Eller kanske är det bara för att jag har haft en så bra dag med massa kramar och härliga människor runt mig!


Jag har beslutat att mitt nyårslöfte 2011 ska bli att SKITA i alla människor som bara tar massa energi. Bryr folk sig inte om mig så ska ja inte bry mig om dem. Alla är värda en chans, två chanser och till och med tre chanser men efter det är det fan nog. Så trött på folk som bara tar o tar o tar o aldrig ger tillbaka.
Nu är det slut på övertrevliga Alexandra, känner jag inte för det så ska de allt få veta det också ;)
HA! på det... Vänner ska ge energi till varandra inte ta!!

The World – The World's Greatest

Bästa låter!! Linns och min låt.



Nehej nu ska ja svira ur mjukiskläderna och styra upp mig lite för ikväll ska Daniel och jag trampa över till Johan och Carro för lite vin, mat och sällskapsspel.. Kommer bli en toppen mysig kväll!
Det är att ge varandra energi (om ni undrade ;).


Ha en toppen helg!
MÅ BÄST



Kommentarer
Mikalzara

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2010-12-26 @ 17:31:35
URL: http://mikalzara.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0