Måndag

Starten på veckan blev underbart bra!
Daniel åkte till jobbet och jag fick en stund för mig själv, tror ingen kan förstå hur mycket värd en sådan stund är för mig... VFU:n gick bra inga stora händelser... När jag kom hem insåg jag att jag fick en timme själv här också och det gjorde dagen bara bättre. Jag passade på att förbereda kvällsmaten så den bara var att värma och sedan hann jag byta några ord med Daniel när han kom hem innan jag åkte och hjälpte Ludvig med läxorna. Sen avslutades dagen med ett combat pass ihop med Jonna på Njoy.
Eller ja egentligen avslutades dagen i soffan med mat men...

Vilket fall så va det en underbar dag...

Tror dock inte tisdagen idag kommer bli lika bra. Fick ingen stund själv på morgonen tyvärr.. Men men kan reda sig detta iaf, vet ju att kvällen blir toppen ihop med Sandra, Jonna och Fredrik och våra DHW!!

Nehej nu måste ja dra till skolan!!!
MÅ BÄST!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0