hösten...

Jaha då sitter jag här igen tidig som vanligt, vet egentligen inte varför jag inte sover längre. Kanske är det för att jag gillar att sitta och söla lite såhär på morgonen, vakna till lite kanske...
Vilket fall är det onsdag idag och jag har snart överlevt halva av min monstervecka. Idag blir det VFU mellan 8-18 och efter det iväg och städa två trapphus... Får se vad som händer efter det. Blir dock ingen träning idag, hoppas på att få till det imorgon en sväng.

Fryser hemskt mycket just nu, kanske är dte för att det är höst nu, verkligen höst!
Jag gillart på ett sätt men inte på ett annat. Och bara så ni kommer igåg, jag fyller om 12 dagar ;) hihi
Skojar om jag säger att jag inte längtar, undra om jag alltid kommer vara som ett barn när jag ska till att fylla år?? Eller kanske slutar jag som många andra räkna när jag fyllt 25?? Nej det tror jag faktiskt inte...

Just nu är dte mycket som snurrar i mitt huvud... VFU och allt vad det innebär, skoluppgifter, söka kurser till nästa termin, måste fixa en ny tid på vårdcentralen för att ta fler jävla prover, skaffa nya linser, måste köpa ett flertal födelsedagspresenter, nej inte till mig haha så många andra som fyller nu i höst... Och massa massa mer...
Just nu är mitt mål helgen den 12/11.. Det är ett tag kvar men det går fort...
Då ska jag iaf bege mig upp till Sthlm och mamma och pappa och bli bortskämd en hel helg!!
Fredagsmys och på lördagen ska vi shoppa och mamma och jag ska gå på Sturespat medan pappa är hemma och lagar lördagsmums o sen på söndagen blir dte mysfrukost innan det bär av hem igen. Längtar otroligt mycket till den helgen...
Men nu får vi leva här och nu och nu är det dags att gå ut och plocka mig ett äpple i trädgården och sedan trampa till skolan!



Ha en toppen dag! och MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0