Hosta delux

Fy fasen va illa jag sovit i natt!!
Hostat som en tok och drömt massa konstigt, med andra ord ser jag ut som ett monster idag och kommer troligen skrämma bort alla elever som ser mig... Men det är kanske bara att vänja sig, hur ska jag orka jobba 40år med normala arbetstider?? Plugga känns mucho bra just nu, jag älskar mina sovmornar.

Men o andra sidan så får man mer helgkänsla nu när man är igång, när man är ledig mitt i veckan så betyder inte helgen lika mycket men det gör den nu kan jag lova er!!
Helgen kommer bli underbar, Daniel och jag ska efter jobbet åka upp och hämta vår bebis Bamse och sen drar vi tre ut för en myshelg ute på landet. Ska äta massa god mat, vi ska grilla!!!
Och se på film och ta promenader och bara mysa!! Ska bli helt underbart med en lugn helg,.

Nehej nu måste jag ta och dra mig iväg till skolan!
Ha en toppen helg och MÅ BÄST!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0