FREEEEDAG

Fredag är det och detta ser ut o bli en mycket bra dag och en mycket bra helg framförallt och dte gillar vi.
Plus att jag nyss läste att nästa år vid jul kommer Lasse Åberg att släppa en ny film och det gör ju nästa år till en succé. Älskar hans filmer!


Men först bär det av till VFUn för lite fredagsmys med barnen hoppas på att hitta upp på stan en sväng efter för att fixa ett par grejer. I eftermiddag/kväll kommer dels Bamse min bebis till oss och ska bo hela helgen och så kommer Daniels föräldrar och farbror med fru för att fira mig och fika lite.
Så japp det blev bakning igår, en sockerkaka och drömmar får se hur dte blir om jag hinner doppa drömmarna i choklad, planen är dne i alla fall...

Helgen kommer spenderas med mys, städning, bakning, och ut och äta med Jonna och Sandra.

Men oj va klockan blev mycket, måste åka nu!!!
HA EN TOPPEN FREDAG MÅ BÄST!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0