Det är mörkt nu

Det är mörkt nu! Mitt värsta är när jag måste gå upp på morgonen tidigt och det är mörkt ute. Den sista veckan har verkligen varit skillnad på mörkret, och det blir inte lättare.
Va klar sådär tidigt idag igen och då kan man ju klura på om jag inte borde börja sova lite längre på morgonen. Och jo egentligen så vore dte en bra sak men o andra sidan är detta enda stunden på dagen där jag kan fixa lite grejs här på nätet för sen går dagen i ett wozum...

Idag bär det strax av för planeringsdag på VFU:n sen blir det till att städa trapphus hoppas på att hinna ut och springa en sväng innan jag vid strax före åtta ska hämta Sandra och Jonna och vi ska fara vidare till Fredrik för mat och mys med DHW premiären. Blir guld det vill jag lova!!! =)

Nehej packa ihop mina pinaler och trampa iväg kanske...
MÅ BÄST och ha en bra dag!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0