Bästa lördagen på länge!

Ojoj vilken bra lördag jag hade igår, minns knappt när det va en så bra lördag senast...
Började dagen med att ut och springa ca 5km, fixade till mig och väntade på att mitt man skulle komma hem och när han väl gjorde det så satte vi oss i bilen och körde mot Grythyttan och kokbokensdag som min kära vän Fredrik tipsat om. Men först blev dte ett stopp hemma hos syster för att hämta upp Playstation och singstar inför kvällen... Vi hade en mycket mysig bilresa och dag i/till Grythyttan. Sjöng och dansade i bilen och köpte praliner på marknaden. Vi hitta ett litet café i Grythyttan där vi fikade med smörgås och marsmallowslatte (Vanlig latte med marsmallows i = väääldigt sött!). När vi kom hem kom jag på att jag ville åka till Netonet och köpa en vågtång vilket vi också gjorde så jag kunde piffa till mig till kvällen. 

Vid ca 18.30 kom Karin med sushi och vi drack vin och vågadehåret och vid ca 19.30 kom Carro och vi fortsatte dricka vin, åt underbar sushi och självklart sjöng vi singstar för hela slanten. Jag har börjat fatta det där nu så nu är dte ju riktigt roligt!!! 

Vi avslutade kvällen på Strömpis, länge sedan det va så himla kul ute på krogen, attan va vi dansa och skaka loss. Hem kom vi strax efter 2 och idag är man bara lite seg i knoppen annars mår jag prima. 

Dagen idag kommer spenderas till att plugga och sedan blir det en sväng förbi mormor och en fika på Grodan med Jonna och Sandra. Undra vad man ska äta ikväll för gott ikväll då??


Nehej ta tag i plugget! 
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft!!! 
MÅ BÄST!! 

  Marsmallowslatte






 
Tre tjejer som är fina på sitt sätt ;)


Kommentarer
Carro

Tur att vi inte har utstående öron :D

2010-10-31 @ 15:54:57
URL: http://carolajjn.blogg.se/
Alexandra

Hahah ja visst är det!!!

2010-10-31 @ 15:55:40
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0