Bakning på hög nivå

Torsdag... Det är en bra dag i veckan, snart fredag men man har fortfarande helgen att se fram emot.
Idag bär det av till VFUn och alla härliga barn sen blir det en sväng till gymmet, handla lite sen står det baka på schemat för kvällen och soffan såklart.

Måste baka lite då svärföräldrarna kommer förbi imorgon eftermiddag för att fira lilla mig. Men klurar på att göra det lätt för mig, en sockerkaka och lite drömmar, vad tror ni om det?? Kanske tar jag och dopper drömmarna i lite choklad, det ser lite piffigt ut.

Nehej plocka ihop mina pinaler och dra vidare ut i mörkret...
Ha en toppen dag MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0